reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Sláva

Juraj Sláva

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To, kto sme, hladame cely zivot. Dozvedame sa to bud prilis neskoro na to, aby sme nieco zmenili, alebo vobec. Zoznam autorových rubrík:  Bežné veciAko som prežilFilmovy klub

reklama

Ako som prežil

Ako som prežil VII. - koniec

Juraj Sláva

Ako som prežil VII. - koniec

Posledný deň ráno - vstať, najesť sa, pochodom vchod na "Vododrom". To je taký umelý kanál plný vody.

  • 30. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 261x
  • 3
Ako som prežil VI.

Juraj Sláva

Ako som prežil VI.

Ako sme tak sedeli v trmácajúcom sa aute, zrazu výbuch niekde pri kolese. Dvere sa rozrazili, dnu nakukol kukláč, párkrát vystrelil z kalacha a reval na nás: „Na zem, ku..y, na zem! Toto je prepad, ste zajatí!“

  • 20. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 360x
  • 1
Ako som prežil V.

Juraj Sláva

Ako som prežil V.

Keď si psov vyskúšali všetci, bol nástup. Áno, tam, kde si myslíte. Major nám povedal, že budeme spať túto noc každý sám. Tak sme sa rozpŕchli po lese, hľadajúc čo najvhodnejší úkryt. Nabudúce sa dozviete: * prečo na nás kukláči strieľali * aká "zábava" je niesť raneného cez močiare (je to v topánke a hýbe sa to...)

  • 13. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 206x
  • 1
Ako som prežil IV.

Juraj Sláva

Ako som prežil IV.

Druhý deň ráno. Najprv pri raňajkách len tak nadhodím, že toto je posledné jedlo v jedálni. Myslel som si, aký som vtipný (mali sme pred sebou ešte 2 a pol dňa), ale keby som vedel, že mám pravdu, asi by som sa nesmial.

  • 7. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 534x
  • 6
Ako som prežil III.

Juraj Sláva

Ako som prežil III.

Keďže je pondelok, dnes je článok mierne kratší. Ale zajtra Vám prinesiem ďalšie pokračovanie. :) Po večeri bol okamžite nástup zas pred ubytovňou. Tu si nás od majora „prevzal“ iný inštruktor, s ktorým sme išli na prekážkovú dráhu. Tá bola 800m dlhá a pozostávala z 18 prekážok:

  • 6. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 562x
  • 1
reklama
Ako som prežil II.

Juraj Sláva

Ako som prežil II.

A tu sa to konečne začína. Po príchode na Lešť nás rozdelili do izieb po troch. (v nasledujúcich dieloch Vás čaká: *paintball, útok psov, spanok pod hviezdami...)

  • 3. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 718x
  • 3
Ako som prežil I.

Juraj Sláva

Ako som prežil I.

Všetko sa začalo kedysi vo februári. V školskom časopise som našiel inzerát cez celú stranu, že minister obrany vyhlasuje literárnu súťaž na tému „Misia slovenských vojakov mojimi očami“. Nedalo mi to, tak som si nechal ten časopis otvorený na danej strane, aby som na to nezabudol. Avšak, tempus fugit ako voda, a tak sa predo mnou nakopili veci, že som nevedel, ako sa volám.

  • 31. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 058x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu