reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Juraj Sláva

Juraj Sláva

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To, kto sme, hladame cely zivot. Dozvedame sa to bud prilis neskoro na to, aby sme nieco zmenili, alebo vobec. Zoznam autorových rubrík:  Bežné veciAko som prežilFilmovy klub

reklama

Bežné veci

15 vecí, ktoré boli voľakedy lepšie ?

Juraj Sláva

15 vecí, ktoré boli voľakedy lepšie ?

Je to už dosť dávno, čo som dostal mail (poznáte to, taký pracovný „spam od kolegov, čo nemajú čo na práci). Po prečítaní som mal pocit, že sa niekde asi stala chyba. Tento obsahoval zoznam 15 vecí, ktoré boli voľakedy lepšie Či sú to veci, podľa ktorých sa hodnotí „kvalita doby neviem, no viem, že tento zoznam a hlavne vysvetlenia zaváňajú parádnou idealizáciou minulosti a strácaním historickej pamäte. Nehovorím, že všetko bolo zlé (väčšinou sa ľudovo povie „nahovno), ale takisto nebolo všetko ideálne (pre niektorých skoro nič). (dopredu sa ospravedlňujem, je to strašne dlhé)

  • 24. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 195
AD:Nenadávajme už na Fica, on vlastne za to, že vyhral ani nemôže.

Juraj Sláva

AD:Nenadávajme už na Fica, on vlastne za to, že vyhral ani nemôže.

Tento článok je „diskusnou“ reakciou na tento článok, nakoľko sa všetky moje pripomienky nezmestili do okna diskusného príspevku.

  • 8. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Na strednej bez matiky???

Juraj Sláva

Na strednej bez matiky???

To, čo v priamom prenose sledujeme, je návrat ideológie do školstva. Demagogické reči tváriace sa ako argumenty sa stávajú odborným poradným hlasom pri navrhovaní reformy školstva. Povedať, že ...riešenie (matematických) problémov ktoré sú v úplnej odtrhnutosti od reálneho života a ich riešenie má byť v polohe služobnej a nie riadiacej pre ľudskú civilizáciu. vyžaduje notnú dávku drzosti a zaslepenosti vlastnou veľkosťou a je súčasne znamením neskutočnej malosti a neznalosti praxe a problematiky. Prečo to tvrdím? Posúďte nasledovné:

  • 18. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 147
Otvorený list voličom SMERu

Juraj Sláva

Otvorený list voličom SMERu

Som študentom v druhom ročníku doktorandského stupňa. Nie práve na najľahšej škole, ale čo som do štúdia investoval času a energie sa mi krásne vráti, to viem. Vzhľadom na úzkoprofilový tovar, akým sú absolventi v obore, v ktorom som skončil aj ja, mi je jasné, že s hľadaním práce problém nebude.

  • 22. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 83
Ako som sa okašľal v SLSP

Juraj Sláva

Ako som sa okašľal v SLSP

O tom, ako sa da získať "zľava" na medzinárodnom bankovom prevode.

  • 20. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 32
reklama
SkryťZatvoriť reklamu